Bestellen bij Ophangsystemen.nl wordt duidelijk stapsgewijs aangeven. Artikelen die je in je winkelmandje hebt geplaatst kun je wijzigen, toevoegen en aanpassen. Heb je problemen met bestellen? Neem dan contact met ons op.
Op werkdagen geldt:
Vóór 13:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden! De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelde producten. De variabele kosten zitten tussen de € 7,95 (voor bijvoorbeeld brievenbuspakketjes) en € 36,00 (voor de 3 meter pakketten), voor België zit dit tussen € 11,00 en € 37,99. De langere pakketten worden namelijk door GLS handmatig gesorteerd en vervoerd met een verlengde bus.
Algemene tips bij het shoppen op Ophangsystemen.nl
Bestel meerdere artikelen tegelijk, dit drukt de verzendkosten.
Kleuren op de pc zijn afhankelijk van de kleurinstellingen van de eigen pc. Wij proberen de kleur zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht je twijfels of vragen hieromtrent hebben neem dan gerust contact met ons op.
Bij twijfel of als je aanvullende informatie van een artikel wil, neem dan gerust contact op met onze klantenservice (email: info@ophangsystemen.nl of telefoonnummer 013-5110750. Wij adviseren je graag. Kijk vooraf ook even bij de productomschrijving bij het artikel, daar vind je vaak al veel informatie.
Bestelling plaatsen
Op het moment dat je je bestelling definitief plaatst, ga je volgens wetgeving een overeenkomst met betalingsverplichting aan. Na het plaatsen van je bestelling kom je in de beveiligde betaalomgeving en kies je je betaalwijze. Is de betaling niet ontvangen, dan ontvang je van ons een herinnerings-email. Mochten we onverhoopt geen reactie of betaling hierop ontvangen, dan zijn we genoodzaakt je bestelling te annuleren. Wij stellen een reactie op een herinnerings-email zeer op prijs.
Bevestiging van je bestelling
Op het moment dat je de bestelling plaatst, wordt deze op kantoordagen direct in behandeling genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per email.
Status bestelling
Je ontvang op moment van verzending een email met een track en trace code. Je pakket is te traceren vanaf het eerste scan moment bij onze verzendpartner GLS. Op moment dat je de email van verzending ontvangt betekent dit dat op dat moment het pakket uit het magazijn verzonden wordt en je het pakket tegemoet kunt zien. Heb je een klein product besteld dat door de brievenbus kan? Dan kan het zijn dat het pakket aangeboden wordt bij PostNL en dat u het door de brievenbus kunt verwachten. Wij hebben geen zicht op het proces en de bezorgtijden van PostNL.
Bestelling annuleren
Mocht je onverhoopt toch van je bestelling willen afzien, neem dan contact op met onze klantenservice (email: info@ophangsystemen.nl of telefoonnummer 013-5110750).